Sommertid - Husk at tjekke din parkeringsskive
27.03.2024

På søndag den 31. marts sætter vi uret en time frem. Det ved du måske, men er din elektroniske p-skive også klar over det? Hvis ikke, så sørg for at indstille den, så du undgår en ærgerlig p-afgift.

Holbæk Kommune tager skridt til at øge og styrke biodiversiteten
25.03.2024

PRESSEMEDDELELSE | Kommunalbestyrelsen vil styrke biodiversiteten i Holbæk Kommune. Det skal ske med udarbejdelsen af en biodiversitetsstrategi, der skal skærpe og øge indsatsen på området.

Et ungdomsliv skal være trygt og sundt
25.03.2024

PRESSEMEDDELELSE | Alle unge skal have mulighed for et sundt og trygt ungdomsliv. Det er centralt i ”Fælles om ungelivet” – et program, som Holbæk Kommune skal arbejde med

Kommunale skove skal omlægges til urørte skove
21.03.2024

Naturen har brug for en hjælpende hånd, og derfor ønsker vi at omlægge vores kommunale skove. Det skal være med til at højne naturkvaliteten og give grobund for et mere mangfoldigt og plante- og dyreliv.

Udrulning af fjernvarme kan begynde i Holbæk by
11.03.2024

PRESSEMEDDELELSE | Det er netop godkendt, at forberedelsen til etape 1 med fjernvarme i Holbæk by kan begynde.

Retning sat for områdefornyelse af Kirke Eskilstrup
08.03.2024

Indsatsområderne, der skal skabe områdefornyelse af Kirke Eskilstrup, er udvalgt i tæt samarbejde med lokalområdet.

Alle elever får teateroplevelser
08.03.2024

Alle folkeskoleelever kommer fremover til at opleve teater en gang om året. Det har Udvalget for Kultur og Fritid besluttet, og ordningen gælder også for de ældste børn i dagtilbud.

Områdefornyelsesprogrammet i Ugerløse får grønt lys
07.03.2024

Kommunalbestyrelsen har godkendt områdefornyelsesindsats i Ugerløse med udgangspunkt i at støtte op om det engagement og styrke de potentialer, der eksisterer i området.

Børns sprog vokser med ny metode
06.03.2024

Hos dagplejer Tina Andersen i Holbæk er 'LæseLeg' blevet en fast del af dagligdagen for sproglæring.

Stor beredskabsøvelse i Holbæk og Odsherred
01.03.2024

Hvis du ser udrykningskøretøjer og blå blink eller hører sirener i det nordvestlige Sjælland tirsdag og onsdag i næste uge, skal du ikke være bekymret. Der er heldigvis ingen fare på færde, men blot tale om en øvelse.

Sidst opdateret

20.02.2023